Buscar este blog

Entrada destacada

Fondo libros e axuda material escolar

CONVOCATORIA FONDO LIBROS DE TEXTO E AXUDAS MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2020/2021 Orde 12 de maio de 2020 Acceso a solicitude:  h...

13/11/12

ANIMALADAS!

As alumnas e alumnos de 3º estiveron practicando as súas dotes de escritores. Aquí tedes algunhas adiviñas de animais así que si sabedes a resposta, deixade un comentario. Veña que podedes!


1. Son coma un león e teño os dentes afiados. (Iris)

2. Din que teño o pescozo longo e teño cornos. (Alejandra)

3.  Son un mamífero e vivo nun río, que é? (Anxo)

4.  Fun coma ti, son de cor marrón e salto un montón. (Iria)

5. Teño raias e bigote. (Marta)

6. Vivo en todos os oceanos e chego a ter moitos anos. (Claudia)

7. Son o rei da sabana. Son o máis grande. (Samuel)

8. Todos me chaman amigo e cos piratas vivo. (César)

9. Son coma un león pero sen melena e con raias. (Raquel)

10. Son avispado, para atacar o máis despistado. (Adrián)

11. Son moi alta, teño manchas e como follas. (Lorena)

12. Teño raias e teño garras. (Estela)

13. Gústame cazar, carne sempre como. (Melany)

14. Son coma unha cebra e teño bigote. (Nuria)

Pronto publicaremos algunhas máis. Moita sorte adiviñadores!!!!